20 dagar !!! B)

Ooohhhjäää !!! Insåg nyss att det bara är 20 dagar kvar tills jag blir fjortizzzz !! Ja ba : OMFG !!!! Jag fyller tiieeep fjårtån om tjugå dagarh !
Back to reality !
Haha ! Idag har jag gått till skolan :D jäääjjjj ! Höhö.... Hahhahaha jag hade bild å så skulle vi rita av våra skor! Jag har blåa converse på mig som jag har kladdat lite på , så skulle vi ställa upp dom på bordet och börja rita å blablabla... Jag har lixom skrivit Harry på skorna ! (Harry styles) googla om ni inte vet vem det är! Och min bild lärare heter Simon Harry och så KLM han fram å fråga de mig ba , STÅR DET HARRY PÅ DIN SKO!?!?
Jag bara , ASSÅ DET ÄR INTE DU ! Hahha så roligt kan man ju ha det :D sen efter skolan gick jag och Elise hem till Negin så satt vi där å snackade lite sen fotade vi så det kanske dyker upp någon header snart ? :D HOPPAS !!! Hahha ! Skööönt med sovmorgon imorgon allafall ! Och diggar att bi bara har 3 lektioner imorgon så hoppas att jag blir klar med min Harry docka på syslöjden :D
Aa , inte så mycket mer att skriva !!! 107 dagar kvar till sommarlov ! Det är läääänge :( men men !
Lägger upp en liten pic såhär :d puss och godnatt ! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0