Hejsanhejsan <33

Hallå :)
Sorry att headern inte har ploppat upp än ! Nån som kan hjälpa eller något ? Asså att fixa en header ? Isåfall skulle jag vara sjukt tacksam!! :* ajja !
idag har jag inte gjort så mycket :) vaknade vid halv tolv ! Låg i soffan och kollade på barnprogram till halv 4 typ och sen spelade jag tennis med min lilla brutta! <333 HAHAH ! Vi blev typ utslängda ! Nä men vi tänkte att aa vi kan ta det chill efter och ducha länge å basta lite :D men sen duvet kom en kärring och sa att dom stängde om 10 minuter å vi ba , SHIT!!!!! Så vi ut i bastun och skyndade så fort vi kunde ! Haha ! Så kan det gå ! <33
Men nu har jag kollat på mello ! De bästa var nog Molly Sandén och dom där med dom randiga dräckterna ! Hahha ! Jag tycker det bara är patetiskt att ranelid ställde upp! Tjejen va ju bäst i sånna fall! Men jaja ! Nu är han till final men det skulle ju vara lite sådär kyl och skicka han till azerbaijan ! HAHHAH !! Men nu ska jag sluta skriva å kolla klart på filmen på 3an "Bodyguard" den med Whitney Huston :) pusspusspusspusspusspusspuss och gonatt <3

En text värd att fundera över
Alla måste ju älska min pil asså !!!!
I
I
V <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0