SMASH !

Chacha bloggen ! Hehe
Just nu sitter jag å kollar på SMASH på kanal 3 :D fett grymt bra faktist ! Hade premiär idag :)
Idag har jag inte gjort så mycket ! Eller inget alls egentligen... Vaknade elva och låg och drog mig en stund , sen blev det några filmer bl.a. NEVER SAY NEVER <33333333 fett grymt bra film! : D hehe ! Sen gick jag hem till mamma och nu sitter jag här :p aa , å imorgon är det ju skola igen så ska kanske försöka sova lite inatt... Men jag MÅSTE kolla på BB sen ! Missade det i helgen :( men men så är det...
I helgen så spelade jag innebandy och volleyboll med kusinerna ! Sjukt kul ! Och jag blev förvånad själv över hur grymt bra servar jag gjorde på volleybollen :d haha ! Ska fortsätta kolla på televisionen nu :) hehe
Puss och godnatt <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0