Sorry :((

Hej fööörlåååt för jag inte har hört av mig på typ 100000 år ! Ne men har ju en massa annat för mig ! :p typ som idag har jag varit med låtsasyrrorna på A6 å köpte ett par skor , jag å Tilda köpte lika dana ! Haha , DOM VAR SJUUUUKT SNYGGA ! Slänger in en bild på dom sen :) kollade på mello igår ! Han ifrån Tranås var sjukt duktig! Säkert bara för han är ifrån Småland säkert ! :D grymt tråkigt att han inte gick vidare :( men danny var oxå duktig ! Glad att alla låtar har släppts ut på spotify nu iallafall ! Yuppie !! Haha , var i skolan igår -.- det var för jag hade öppet hus så jag slipper iallafall att ha hem uppgift imorgon! Skönt med studiedag så jag kan söva länge !!!! Men nu ska jag fortsätta kolla på så ska det låta ! Mys pys ! <33
Natti Patti <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0